Bra dag trots förkylning

Vilken toppendag jag har haft! Dock sätter alla roligheter sina spår när man är förkyld, just nu har jag ont överallt och mår som en påse skridskor, blöh!
 
Var ju ut till Malmön tidigare och solade, första för i år och det var så skönt! Dock kallt i vattnet så var bara ner och doppade ett finger. Sen åkte jag hem till Molly en stund och åt lite lunch innan jag gick hem till Jossan och vi sen gick iväg till Johannas cheerleading träning. Var riktigt kul att titta på och jag fick hoppa in som lite nödhjälp då dom inte var så många, sen när alla hade gått så var Jossan, jag och Johanna kvar ett tag och låg på filten i solen och sen testade lite små hopp och grejer, haha!
 
Dock blev det nog lite mycket idag för när jag kom hem fick jag jätteont i huvudet, har frusit, varit yr, mått illa, ont i halsen och ja typ allt! Tror att jag fått lite solsting till min förkylning, inte såå roligt. Men får gå och lägga mig snart och hoppas att det känns bättre i morgon! För idag var min "helg" sen jobbar jag fredag-måndag, kvällspass/heldag alla 4 dagar innan det blir lite lugnare några dagar..
 
Nej nu ska jag slumra lite framför fotbollen bredvid mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0