Glad midsommar!

Hej på er!
Solen skiner för fullt här, det kan ju inte bli bättre på midsommar! Idag vaknade jag vid åtta och gick upp och duschade direkt innan jag åt lite vattenmelon till frukost. Har fixat mig och packat massa mat och grejer, väntar på att Johan ska komma hem från att ha lämnat Molly hos sväronen och sen ska vi hem till mamma och lämna alla saker. Efter det ska vi gå hem till mormor och morfar för att äta midsommarlunch med min släkt och efter det ska vi nog gå till hjälmareborg och titta när barnen dansar kring stången, hehe!

Sen ska det fixas och all mat ska göras klar innan vännerna kommer ut till mamma vid fem för en liten drink innan vi går hem till Isak dit det kommer massa folk för att grilla, dricka, leka lekar och bara ha en awsome midsommar! Ska bli så himla roligt!
   Vi blir ett gäng som ska sova kvar hos mamma sen inatt, så i morgon hoppas jag också på bra väder så man kan sola och slappa där ute!

Nej nu måste jag göra mig helt klar! Ha en toppendag hörrni!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0