Min underbara midsommar!

Hej på er!
Hoppas ni hade en riktigt bra kväll igår, lika bra som min kanske till och med?
Vi åkte ju som jag skrev hem till mormor och morfar för midsommarlunch och efter det gick vi upp till Hjälmareborg en snabbis men det var så himla varmt så vi gick hem ganska snart och la oss och solade ist, så skönt! Efter det fixade jag mig och sen droppade vännerna in, vid fem blev vi upphämtade av traktor med vagn som körde en del gäster hem till Isak där festen var. Blev massa dryck, dans, lekar, grillande och annat underbart under hela kvällen/natten! Tror vi var runt 25personer och det var så himla roligt att träffa alla som man inte sett på så länge! Dansade hela natten tills 3.30 då kilade Johanna, Måns, Johan och jag hem till mamma där redan Louise och Christian var för att äta lite nattmat och sen sova.
   Idag vaknade alla vid elva och då blev det lite frukost innan vi kröp upp i sofforna och tittade på Madagaskar och bara slappade. Hela dagen så bara slappade vi lite här och där i hela huset innan mamma och Elisabeth kom och körde hem oss och vår bil vid typ fem, får åka tillbaka i morgon och hämta Måns och Johannas bil. Hemma i köping igen så gick Måns, Johanna, Jag och Johan och åt på donken, så himla gott var det!
 
Nu har jag nästan nyss landat i soffan och om en stund ska jag iväg igen, Johanna, Jossan och jag ska se på film hemma hos Johanna och Johan och Måns ska se på fotboll här, mys!
 
 
Har inga bilder just nu, dom kommer nog senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0