Orange

Orange, Orange, Orange, Orange!
Jag älskar allt orange! Jag har köpt nagellack, handdukar, bh, trosor och ja massa sånt i orange och jag vill bara ha mer! Vet ni något mer jag gillar? Sport toppar! Tänk en fin sporttopp i en fin orange färg, då skulle jag leva i den! Den och mina joggingtights, såå skönt!
   Orange är för mig sommar och det finns ingen färg som gör mig så glad! Eller brun för den delen heller.. Jag har alltid någon färg som jag gillar extra mycket, till jul är det rött och på våren limegrönt men det är oftast inga färger jag vill ta på mig utan det är bara färger jag vill ha kring mig men inte orange! Det vill jag ha på mig, kring mig och ja överallt!
 
 
Call me crazy, I call me orange! Haha!
 
 
 
 
Bilden lånade jag från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0