18 mars 2012

Hej på er!
Åh vad mätt jag är efter frukosten! Men väldigt gott var det! Just nu sitter jag och försöker få ta i någon som har en skumgummimadrass som dom vill ge till mig, pappa hade ingen, inte sväronen, mamma har en men vet inte om jag får ta den och henne får jag inte tag i så har ringt runt lite och letat efter henne, haha! Ska snart fixa mig och sen åker vi till Hallsta möbeloutlet och kikar på sängramar och sen iväg till Ikea för att köpa den andra sängramen om vi inte hittar någon i Hallsta. Sen blir det väl hem med grejerna och fixa sig för kalas för sen ska vi åka till Arboga och fira Agnes som fyller 3år i morgon och Stina som fyller 29 i veckan, roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0