19 mars 2012

Morn morn!
Ingen vidre glad och pigg Sara här inte! Igår blev det full fart hela dagen, (precis som hela helgen) först iväg och shoppa allt sen hem och lämna det och vidare på kalas ett tag innan vi åkte vidare och veckohandlade. Lagade mat direkt när vi kom hem och skyndade oss att skruva ihop sängen innan klockan skulle bli för mycket så man inte fick bygga. Sängen eller ja sängramen blev jätte fin och det var inte några problem att få ihop den, men när vi väl skulle läga på våran madrass insåg vi problemet. Vi har ingen ribb-botten och utan den så kan man inte lägga i en för liten säng och fylla ut med skumgummi, som vi då hade tänkt. Gjorde en nödlösning över natten och sen hoppas jag att Johan kan fixa en ribb-botten idag!

Blev inte många timmas sömn inatt eftersom vi höll på sent och sen skulle man försöka varva ner. Så nu är jag trött, sliten och känner mig som en finnig 12åring + att lägenheten ser ut som skit, not so funny!

Ska göra mig klar nu iaf och kila ner till jobbet och hoppas på lite ny energi sen efter jobber så kommer L hit och då blir det en promenad med Molly och lite sånt.


Stort Grattis till min fina moster som fyller år idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0