20 mars 2012

Hallå där!
Startade dagen med ett ryck, vaknade nämligen 15 minuter innan jag började idag så det var bara att kasta på sig kläderna, borsta tänderna och åka iväg, men han iaf i tid, haha! Sen när jag slutade 17.30 så skyndade jag hem till datorn för att kolla skateåterbäringen, yeeeey är allt jag säger!! Sen har jag spenderat kvällen med att diska ett stort diskberg och tvättat alla mina sminkborstar, tog tid men skönt att ha det gjort!

Nu ska jag slappa lite i soffan och läsa lite i en bok om Autism och ah det är väl det jag ska göra ikväll tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jossan

När du läst den kan jag kanske få kolla lite i den? :)

2012-03-21 @ 20:13:15
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0