22 mars 2012

God morgon torsdag!
Hoppas ni sovit gott! Själv har det varit sådär, när jag väl sovit var det bra, men vaknade dock vid ett och fick något ryck och var tvungen att dricka massa massa vatten sen vaknade jag igen vid tre och hade så sjukt ont i magen och mådde illa, låg i fosterställning och kallsvettades i 30 minuter innan det började ge sig. Men nu är det bra, har lite huvudvärk bara men det brukar jag få om jag varit täppt i näsan, vilket jag varit i natt..

Ska göra mig iordning nu och sen är det jobb 7.30-13.45 och efter det ska jag iväg på ett spännande möte som jag berättar mer om senare. Efter det så kommer även Sandra hit med Matilda, dom är här och hälsar på så vi ska ut och gå en sväng, tänkte passa på att lämna tillbaka en bok på biblioteket och sen blir det nog fika. Ska bli riktigt roligt att träffa dom, har inte sett dom sen oktober ungefär.



Svar till Jossan: Har lånat den på biblioteket, En annorlunda barndom av Iris Johansson, låna den i öre du :)


Jag och Sandra för mååånga år sedan, haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0