25 mars 2012

Hej där!
Blev en toppendag med Anna igår! Vi åkte ut till sväronen och var där några timmar innan vi åkte hem till henne och solade på balkongen, ville inte vara hemma eftersom Johan var magsjuk. Sen på kvällen åkte vi till västerås och åt sushi, sååå gott! Vid halv nio kom Sara över till Anna också så gjorde vi dom där drinkarna jag visade igår och sen kollade vi på sex and the city, mys!

Idag skulle vi egentligen åka på kalas för att fira min moster och kusin men hoppar över det eftersom Johan är magsjuk så ist ska jag städa lite här hemma, veckohandla och pyssla om min sjukling. Dock sover han fortfarande men hoppas han vaknar snart så jag slipper smyga runt här hemma, haah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0