Påskfirande på jobbet

Jag har haft en riktigt bra dag idag! På jobbet så åkte vi och tittade där jag är uppväxt och sen åkte vi till en skog med stigar som var utmätta osv så gick vi en ordentlig promenad i skogen. Sen tillbaka på skolan blev det påsklunch som avslutades med en påskbakelse som vi hade bakat, så mysigt!

Kom hem strax efter två och då var det bara att börja tvätta direkt! Har plockat undan lite disk, tvättat några maskiner och nu slappar jag i soffan. Har börjat fått ont i huvudet igen men ah ska nog laga mat ganska snart så blir det nog bättre, ska göra en good soppa!


Förresten, har någon sett min hund? Haha kom hem efter jobbet och trodde hon skulle komma hoppandes eftersom Johan har varit i västerås, men nej ingen hund här inte.. Hoppas Johan har lånat ut henne bara, haha!



En sån här gjorde vi, dock inte min bild vilket ni ser, haha!
Lite godis slank också ner, fast sen var jag sjukt mätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0