Underbara söndag

Åh vilken underbar söndag jag har haft!
Drog och veckohandlade tidigare sen städade jag bort alla baciller här hemma innan jag tvingade med Johan och Molly ut i solen en stund. Vi satte oss på skolgården och lät Molly få nosa runt ett tag innan Jompa blev för trött och ville gå in igen, då tog jag med mig en bunt tidningar och satte mig i solen på balkongen, såå himla skönt! Efter det lagade jag lite mat, var iväg och hjälpte Anna bära en sänggavel och nu har jag precis tagit ett skönt bad med bodyskrubb, inpackning av både kropp och hår och nu sitter jag i soffan med en ansiktsmask. Ska snart tvätta av den och sen ska jag krypa upp i soffan och titta på sex and the city och äta lite choklad, myyys!

Haha insåg även idag att jag hade räknat fel i antalet veckor på sommarjobbet, ska visst jobba 7 veckor iaf och sen ha en vecka ledigt mitt i, åh det ska bli så spännande att testa något nytt!!


Världens bästa serie!
Vet inte hur många gånger jag har tittat om
på alla avsnitt och alla säsonger, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0