Välkommen tillbaka!

Hej på er!
Jag har inte orkat skriva på ett tag eftersom jag inte direkt har haft något att skriva om, men nu har jag lite nytt att komma med så ger det här en ny chans igen, haha!

Det har hänt massa kul på senaste tiden, massa umgänge med fina vänner, jobb och en tripp till Ullared med Sandra och Jossan för massa shopping förra helgen. Igår var Johan, Måns, Johanna och jag på Greken och åt middag och sen var vi här och hade spelkväll lång in på natten, awsome!

Idag skulle vi egentligen på 20 års kalas på kvällen för Johans kusin Elin har fyllt år men stackarn har åkt på magsjuka så det blev inställt. Istället så åkte vi och svärmammsen till Erikslund idag och shoppade lite, jag hittade ett skärp och en kjol, Johan hittade massa smått och gott och i morgon ska vi dit igen förmodligen för att köpa en sängstomme. 
   Vi har ingen sängstomme men nu har det börjat bli märken på tapeten och eftersom den är ny så vill man ju inte att den ska bli förstörd så jag har bestämt att jag ska ta och köpa oss en sängstomme!
 
Det blev verkligen en toppendag och sen efter shppingen åkte vi hem till sväronen och fikade. Nu blir det snart film och smörgåstårta som Johans moster har gjort, mums!


Världens finaste Johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0