1 maj 2012

Underbar dag!! Igen;)
Kilade över till Anna vid elva idag och la mig direkt bredvid henne på balkongen och solade, vid tolv kom även Jossan och gjorde oss sällskap. Så sjukt varmt och skönt, har till och med fått lite linjer redan! 
   Sen vid två gick vi ner på stan och mötte upp Johanna innan vi köpte lite lunch, kebab med bröd fick det bli, mums! Sen köpe vi glass och satte oss på soltrappan och bara slappade. Drog hem och kastade på mig lite träningskläder och mötte upp Anna igen vid halv fem och sen drog vi ut och körde intervaller i 4km med 3min joggning och 2min pw och så stannade vi till i en park och gjorde lite styrketräning, så himla skönt! När vi kom tillbaka så tog vi cyklarna och cyklade 5km för att varva ner lite och kyla av oss, haha!
   Tog och sopade av balkongen efter det och fixade lite så nu ser den ganska skaplig ut igen, ska nog plantera lite och kika på en ny matta och sånt senare i veckan, skulle vilja ha färgglada trasmattor i plast på balkonggolvet!

Nu ska jag äta upp min yoghurt och mitt ägg och sen slänga mig i soffan och tagga till för lite jobb i morgon!

Har jag sagt att jag älskar det här vädret förresten!? Det finns inget som får mitt humör så himla bra som lite sol!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0