13 maj 2012

Hej på dig soliga söndag, dig har jag saknat!
Söndagar är ju en dag som många förknippar med ångest men jag gillar verkligen söndagar, då har jag alltid något att göra och det passar mig perfekt!

Vaknade strax innan tio idag och tog ut Molly på en promenad innan jag mötte upp Johanna och sprang 5an i Johannisdalskogen, som vanligt blev det med 5*2minuters intervaller. Riktigt jobbigt var det, speciellt eftersom jag inte hade ätit något men jag fixade det och det är jag riktigt nöjd med! Blev en skön dusch när jag kom hem och sen blev det lite lunch. Har skrivit en inköpslista och snart ska jag ta och damsuga lite, när Johan kommer hem ska vi iväg och handla och lite sånt.

Vid fyra kommer Måns över och då är det en suuuuperviktig fotbollsmatch på tv (tydligen) som vi ska skrika till och sen skulle nog Johanna också komma så vi kan kika på om vi hittar någon rolig semester tills i sommar!

Bra dag helt enkelt, precis som söndagar ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0