15 maj 2012

Hej braiga tisdag! Eller okej nu överdriver jag lite, hela dagen har varit seg men kvällen väldigt bra! Slutade halv sex och sen vid sex kom Anna hit och då cyklade vi iväg och sprang 5an, och det gick så sjukt bra! Idag var första gången jag kände att konditionen verkligen var på topp och det ända jobbiga var att jag var trött i vaderna, annars hade jag kunnat springa mycket mer typ, haha! Så himla nöjd är jag iaf! Ska köra samma intervall typ en gång till sen ska jag nog trappa upp tiden man springer på lite mer!

Har nyss ätit fiskpinnar, potatis och spenat för andra gången idag, usch! Typ en av dom rätterna som jag verkligen inte gillar men äter ibland för Johans skull och så får jag det två gånger samma dag, kul! Åt dock bara lite lite nu eftersom jag inte var så sugen..

Nu ska jag sucka vidare till outsiders (finska tanter som åker till gambia och gifter sig med 20åringar och försörjer dom men vägrar kalla det prostitution) och sen ska jag lägga mig och läsa min cosmopolitan, skönt! En dag kvar nu innan helg, ännu skönare!


(Inte mina byxor)
Tror jag ska lämna tillbaka tightsen jag köpte, har provat dom lite här hemma och dom är nog
tyvärr lite för stora för dom vill gärna glida ner lite så ska nog leta efter ett par andra, tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0