27 maj 2012

Hej på er!
Jag har haft en riktig toppenhelg med massa sol och annat bra! Idag städade jag lite på morgonen efter gårdagens festligheter och sen kom Jossan över så då gick vi ut och la oss i solen och solade, spelade kort och åt jordgubbar. Vid tre gjorde vi oss iordning sen åkte Jompa och jag ut och hämtade Molly hos sväronen innan vi åkte hem till mamma för att grilla och fira morsdag, riktigt kul att träffa alla!

Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det film och mys med mitt hjärta hela kvällen, perfekt avslutning på helgen!

Haha jag märker att jag blir så himla glad efter att ha tränat ett tag och att det är sol, allt är så underbart hela tiden och jag vill bara skrika glädjeskrik hela dagarna, haha!




Mamma och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0