29 maj 2012

Hej på er!
Det har varit full fart både igår och idag + lite dåligt humör på det, blöh!
Igår slutade jag vid fyra och då skyndade jag hem och skrev en inköpslista och sen åkte Jompa och jag iväg och handlade, efter det var det bara att ta tag i allt som vi inte hann i helgen, var tvungen att ta tag i diskberget, damma, vattna, vika tvätt och massa sånt. Idag slutade jag halv sex och då skyndade jag hem och bytte om till träningskläder och sen drog jag ut och sprang med Anna, 3km sprang vi i sträck idag och det var riktigt skönt! Har varit ute med Molly, lagat mat och duschat så nu ska jag ta och äta lite falukorv i ugn och potatismos. Sen ska jag bara slappa resten av kvällen! Ska försöka sova tidigt så jag slipper vara så trött och sur hela tiden också, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0