5 maj 2012

Hej på er!!
Igår kväll blev det bara massa mys här hemma, Johan och jag låg i soffan i flera timmar och bara pratade och tittade på tv innan vi beställde pizza och slängde på en film, så himla skön kväll!

Idag vaknade jag vid tio, tvingade upp Johanna vid elva på en pw runt ullvibackar (lite mer än 6km härifrån) och det var så skönt att få gå lite! Blev lunch och lite bloggläsning nyss, kollade även på en ny serie The new girl som verkar riktigt rolig! Ska ta en dusch nu och göra mig iordning, ska nog ta en promenad med Molly och sen får jag se vad jag ska hitta på under dagen. Johan är iväg på match så han är inte hemma fören till sex kanske och då ska vi nog hitta på något med Måns och Johanna, ska bli riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0