7 maj 2012

Helluu måndag!
Har sovit som en kratta i natt, har haft så sjukt ont i knät efter vurpan igår, haha! Hela grejen var egentligen ganska dum, Johan och jag skulle svänga ner på en väg och åka tillbaka hem då precis när vi börjar åka nerför i backen så ser Johan att det är massa grus överallt och att dom har asfalterat om en plätt på trotoaren där dom inte har tagit bort det överflödiga av asfalten. Såklart var det där jag åkte så jag fick halft kasta mig ut på vägen och där var det ju också massa grus och ja sen tog det stopp när mitt knä satt i marken.. vill bara säga att det här alltså var i en nedförsbacke och det gick sjukt fort, annars hade jag nog kunnat stanna, haha!
    Fick åka hem och försöka tvätta rent så mycket som möjligt men är mycket skrapat och hela knät är svullet och fick sig en rejäl smäll...

Aja, ska äta upp frukosten nu sen gå ut med Molly och dra iväg till jobbet, idag efter jobbet ska jag till doktorn och kolla upp min knasiga mage, allergi och då ska hon nog få kika på mitt knä också, så det inte blir någon inflamation eller så..


Ha en bra dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0