9 maj 2012

God morgon!
Känner mig riktigt pigg idag, somnade som en klubbad säl strax innan tio igår och har sovit som en stock! Har precis ätit en halv tallrik havregrynsgröt och ett ägg, nyttigt ska det vara! Dock inte så gott! Ska ta och göra mig klar sen ta en promenad med Molly innan jag skyndar iväg till jobbet. Jobbar till 17.30 idag igen men sen börjar dom kortare dagarna, yeey!

Tråkig Johan och Sara vecka har vi dock här hemma, i måndags tränade Johan och jag var hemma, igår tränade jag och Johan var hemma och idag spelar han match och åker innan jag ens hinner hem och sen lär han komma hem typ när jag lagom har somnat. I morgon ska jag träffa L och då är Johan hemma, men vi hinner nog ses lite på kvällen då iaf, tuuur!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0