Bra tjejor!

Fy fan vad vi är bra, Anna och jag!
Tidigare när vi har tränat så har vi sprungit 4km där vi joggat 3min och gått väldigt fort 2min men idag så cyklade vi 4km som uppvärmning och sen för att tagga av efter, men iaf mitt där i så sprang vi 5.5km där vi joggade 5min sen gick så fort vi bara kunde 2min. Blev en väldigt stor skillnad men jag är såå glad att vi orkade och vi hade nog klarat mer! Dessutom brukar vi springa på asfalt men det här var på en väg i skogen där det på vissa sträckor var massa grus sen väldigt jobbiga uppförsbackar. Såå bra gjort!!

Nu är jag dock så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen så ska faktiskt ta och lägga mig redan nu och hoppas på att jag somnar fort och känner mig pigg i morgon!

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0