Men hallå, det här var ju inte vad jag hade tänkt!

Åh jag som ville göra så mycket idag! Ist sitter jag nu med ont i magen och mår illa, blöh!! Tänkte plantera och hålla på ute på balkongen men det blåser så himla mycket och är så tråkigt väder så det går ju inte, får fundera ut lite hur och var jag tänkt plantera allt ist. Skulle behöva byta hjulen på mina inlines men vet inte om jag litar på att jag själv kan klara det, hahaha!
    Funderar på att släpa mig ut i köket och baka lite, har lust att testa att göra en chilikladdkaka, vet inte om jag ens har allt till det men ska iaf kika tror jag! Hoppas man kan slänga i lite färsk chili och inte behöver någon krydda bara..


Det bode ju inte kunna bli fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0