Regnet det bara faller neeeer

Kort jobbdag idag som spenderades i skogen på promenader, skönt! Sen kom L hit och då trotsade vi regnet och tog en pw på 7km i spöregn, väldigt skönt faktiskt! Och med dom rätta kläderna så har jag inget problem med regn, synd bara att regnkläderna börjar läcka in efter en timme..
   Körde hem henne efter det och nu sitter jag med en skål havregrynsgröt. Har alltid bojkottat havregrynsgröt, lixom ni hör ju hur det låter och det ser så äckligt ut men nu har jag ätit det i tre dagar och jag gillar det faktiskt! Blir bättre och bättre för varje gång! Ska köpa bananer och testa att mosa till, tror det kan vara gott och nyttigare än sylt! Sylt blir nästan för sött till..

Ska ta och duscha snart och sen mysa med min fina vovve! Blir sen mat idag eftersom Johan tränar och han ville äta tillsammans, blir iaf soppa och pannkakor, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0