1 november 2012

God morgon på er!
Och oj vad många ni blivit helt plötsligt, roligt! Hoppas ni tycker det finns något kul att läsa och håller er kvar!
 
Jag har pecis ätit frukost, en smörgås som jag töntigt nog skar bort kanterna på (dom är så äckligt hårda) med ost och paprika, riktigt gott och egentligen skulle jag vilja ha mer men vet att jag bara mår illa då, får ta ett äpple på jobbet ist! Idag går dagens jobb i mattens tecken, eftersom det är lov har jag inga vanliga lektioner utan jag har bokat in massa lektioner med en tjej som jag hjälper med matte, riktigt roligt faktiskt!
 
Funderar på att ringa och boka bord på en restaurang senare tills i morgon, J och jag ska ut och fira massa roligheter, men berättar mer om det i morgon!
 
Nej nu ska jag ta och göra mig iordning och sen kila ut med vovven innan det är dags att puttra iväg till jobbet, ha en bra dag hörrni!
 
 
Wiihiiie, såg precis vad det är för datum idag, 1 november, vilket betyder att vi flyttar om exakt en månad, LOVEYY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0