19 november 2012

God morgon!
Jag sitter här och är på dåligt humör, inte den bästa starten på veckan! Fast egentligen är jag nog inte på så dåligt humör heller utan är bara trött, tänkte som vanligt inte på hur lång Sagan om ringen filmen skulle vara igår så kom inte i säng och kunde sova fören vid tolv och när klockan sen ringer strax innan sex, ja då är inte jag så pigg! Blir inte bättre av att jag vet att i morgon ska jag vara på jobbet klockan sex och kommer inte vara hemma fören tidigast halv sju på kvällen.. Vi ska nämligen åka på en föreläsning i sthlm i morgon, ska bli kul men med min trötthet så känns det mest jobbigt just nu, hoppas jag kan sova på bussen bara!
 
Nej nu ska jag ta och göra mig klar så jag kommer iväg i tid till jobbet!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0