20 november 2012

Hej på er!
Oj vilken dag jag har haft! Gick upp vid halv fem för att vara på jobbet kl sex och hoppa på bussen till sthlm. Där skulle vi på en föreläsning som hette Kvinnor i tiden, massa föreläsare, både sånna jag inte kände igen och sånna jag kände igen, men det var faktiskt riktigt intressant! Kl fyra var det slut och på vägen ut fick man en fet goodiebag med massa grejer, bodyscrubb, chips, tidningar och ja allt möjligt! Sen var det bara hoppa på bussen och ge sig ut i rusningstrafiken igen, sov dock en hel del både dit och hem!
    Lite jobbigt har det dock varit att sitta hela dagen, har varit trångt i bussen och på Cirkus så jag har galet ont i ryggen nu ikväll! Kom hem vid sju och då hade J maten klar, underbart!
 
Hela vägen hem hade jag även en vild bebis som sparkade riktigt hårt och när jag kom hem började hon sikta in sig på kissblåsan, haha!
 
Nu har jag läst lite bloggar så nu ska jag ta och lägga mig, är helt slut i huvudet efter dagen och behöver verkligen försöka varva ner lite känner jag. Går runt och är stressad hela dagarna över allt möjligt, så himla onödigt då det inte är något att stressa över men ja, sån är jag!
 
Sov så gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0