4 november 2012

Hej på er!
Hade ni det trevligt igår? Lite fest kanske?
Här gjorde vi tacopaj sen när det var mörkt gick vi till kyrkogården och tände ljus, så himla fint! Efter det kom Måns och Johanna hit, vi tittade på fotboll och film men jag var så trött så jag sov under nästan hela filmen, haha! Åt gjorde vi också, som om vi aldrig hade ätit förrut, vi åt godis, cupcakes, lite donken, pepparkakor osv, helt galet! Ställde mig på vågen när jag vaknade för tänkte att allt det där plus bebisen i magen måste ju iaf gjort så jag gått upp lite, men nej jag ligger fortfarande kvar exakt på min inskrivningsvikt från v.12 haha!
 
Måns och Johanna hade även med en present till oss som dom hade köpt när dom var på semester, en stor påse med massa mini oreos. Haha dom sa att Johan kunde använda det när mina hormoner ballade ur, väldigt smart då det är mina favoritkakor och att muta mig med ätbara saker alltid funkar i alla lägen, hahaha! Det är bra att alla känner mig så väl så dom vet det, haah!!
 
 
Hjärtat och Molly har åkt ut till landet en snabbis för att hjälpa sväronen med lite saker så jag ska ställa mig och diska nu tänkte jag och sen skriva en inköpslista. Så handla måste vi göra idag och annars vet jag inte riktigt, blir nog en ganska lugn dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0