6 november 2012

God morgon i mörkret!
Jag har gått in i en tröttvecka igen känner jag, är helt slut och det är bara tisdag idag, förstår inte hur jag ska komma ur sängen resten av veckan! Men men, det är väl bara att bita ihop!
Ska göra mig klar om några minuter och fixa allt sånt där som måste fixas innan jag åker mot jobbet, har en lite lugnare dag idag iaf än det var igår så det ska bli lite skönt. Sen efter jobbet så ska jag träffa L som jag är kontaktperson åt, vi ska ta en promenad med Molly, fika och bara umgås lite, blir nog trevligt!
 
Appropå något helt annat så satt jag och googlade igår om när man brukar känna bebisen i magen första gången, allt från v.17-24 verkar det vara för dom som väntar barn för första gången (själv är jag i v.19 (18+4)), men lixom jag vill ha ett bättre svar! Typ i morgon kl fem, haha!
    J sa att jag säkert har känt prinsessan massor med gånger men bara för att jag alltid känner mig som en ballong så har jag nog avfärdat det ganska fort, och det är nog inte omöjligt, behöver nog en redig spark för att fatta vad det är, haha!
 
Men hörni, ni med barn, när kände ni första sparken från ert underverk?

Kommentarer
Postat av: Nina

När jag var gravid med Elias kände jag första rörelserna i v16, kändes ungefär som muskelryckning i nedre delen av magen. I v18 kände jag en riktig spark, kunde även känna utanpå och sambon med. Det kommer när du minst anar! :)

Svar: Jaha, ganska tidigt ändå men gud vad roligt!Ja precis det gör det ju, men hoppas på ganska snart så klart, vet ju från ul att det är en riktig vilding där inne :P
Sara

2012-11-06 @ 11:23:30
URL: http://niiinaisblogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0