8 november 2012

God morgon!
Jag har precis ätit upp frukosten och nu ska jag göra mig iordning innan jag kan fara till jobbet, sista dagen för den här veckan för sen har jag heeelg!! Haha appropå ordet for, fara osv. J hatar när jag använder dom orden, jag gillar dom men bara för att han har klagat flera gånger så varje gång jag tänker skriva det så gör jag det inte bara för jag har hans kommentarer i huvudet, helt sjukt, haha! Men här har du Jompa! FOOOOR, FAAAARAAA!!! Mohahaha!!
 
För övrigt så känner jag mig som en ballong idag, även fast inte magen är så stor så är jag så ovan med den så den får mig lite för ofta att tappa andan för att jag böjer mig rakt ner och den åker upp i lungorna, inte så skönt! Är dock inte redo för att "böja med knäna" som alla höggravida, jag är ju inte där än! haha. Vilka problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0