9 november 2012

Hej på er!
Idag tog jag sovmorgon till 9, verkligen något jag behövde och det var sååå skönt! Har annars mätt och fotat magen, måtten ligger kvar på samma sen 2v tillbaka men magen har ändrat form en hel del!
Idag skulle jag verkligen vilja åka till Örebro och titta lite på kläder, tycker inte mina passar så bra längre men har inte fått tag i någon som vill följa med än, får tjata lite mer på J och hoppas att han ställer upp.. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men något blir det nog!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Gud vilka fina kort på magen din<3 Måstes ses snart ju min gamla barndomsvän :P

2012-11-09 @ 20:16:08
URL: http://Sussiealm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0