BB's power ring!

BlondinBella gjorde en power ring till sig själv för ett tag sen, en ring som man ska kunna köpa själv/få av någon som symboliserar styrka. Varje gång man ser ner på den ska man tänka på hur stark man är, ett väldigt bra budskap och ett lätt sätt att peppa sig själv varje dag på tycket jag!
   Nu har hon designat lite smycken för en kollektion och där har hon gjort en så galet fin power ring som jag är så himla sugen på! 395 tror jag den kostade så allt för dyr var den ju inte, sitter och funderar på om det är något jag skulle använda eller om jag bara skulle tycka den var fin men lite för klumpig?
 
Jaja väldigt fin är den! Får suga på karamellen ett tag till tror jag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Janina

Vart kan man köpa den ringen? Fin:-)

Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, tror man beställer den på internet :) Kolla på blondinbellas blogg så står det nog :)
Sara

2012-11-15 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0