Första sparkarna!

Hej på er!
Jag har jobbat hela dagen som vanligt och fullt upp har det varit sen direkt efter jobbet blev det en pw på en timme med Jossan så jag har precis kommit hem igen. Nu börjar magen kurra så ska väl ta tag i maten strax (eller övertala Jompa att göra det) och sen ska jag bara ligga i soffan hela kvällen!!
 
 
Vill ni veta något roligt?
Efter mycket tjatande på prinsessan i magen så tror jag att jag kände dom första sparkarna igår kväll! Var ju lite deppig så låg i sängen och tänkte att det skulle pigga upp så himla mycket om bebisen bara kunde sprattla lite, och då var det precis som om någon knackade i magen. Så jag sa "gör det igen så jag vet att det var på riktigt" och då knackade det några gånger till, sa samma sak igen och det knackade igen, helt sjukt!! Så knasig grej så nu hoppas jag verkligen att jag får känna lite ikväll igen! Det roliga är att jag har en tanke som jag haft väldigt länge om hur jag tror att bebisen ligger i magen och dom här sparkarna var precis där som jag trott att benen ska vara, är ju inte säkert att jag haft rätt för det men lite kul är det ju ändå!
 
Vår fina lilla bebis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0