Hej och hå!

Efter jobbet så åkte vi ut till sväronen och flyttade på skötbordet, tror faktiskt jag blir mer och mer nöjd med det, det kommer nog bli fint sen när jag får iordning det i lägenheten! På vägen hem åkte jag förbi nya lägenheten och det var så mysigt att tänka att om en vecka då bor vi där, ska bli såå skönt att flytta!
    Sen har jag diskat, packat alla handväskor och lite kläder, en sopsäck med bara handväskor blev det. J tyckte jag skulle rensa lite men sa att jag inte kunde ta så viktiga beslut bara sådär idag, haha! Sen har jag ätit och nu har jag landat i soffan, ska slappa och sen ska vi göra lite glögg och smaska på varsin lussekatt som svärmamsen har gjort, mums!

Kommentarer
Postat av: Anna

åå vad det ingen väska som du tänker slänga som jag kan tänkas vilja ha? :)

Svar: Ska kika efter flytten om jag ska rensa bort lite och då kan du få kika om det är något du vill ha :)
Sara

2012-11-26 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0