Lilla prinsessan

Jag har haft en riktigt tung dag idag, har gått som i en bubbla med massor att göra som jag inte hunnit med och en hel del, fick även stanna kvar och jobba då jag inte hann bli klar och så där, har ringt till babyproffsen efter jobbet för att kolla upp lite gejer och sen har jag ätit eftersom Jompa hade gjort maten klar tills när jag kom hem, så skönt!
 
 
Låg precis i soffan och muttrade och då började prinsessan att sparka, hårdare och hårdare och till slut riktigt hårt så jag ropade på J att han skulle skynda sig att komma och se om han kunde känna någon spark och det gjorde han! En riktigt hårt till och med sa han, åh lilla prinsessan! Det här gjorde att hela min dag blev så mycket bättre!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0