Matvraket Sara

Det blev en ganska tung jobbdag idag eftersom jag var så trött men det var ju bara att stå ut! Efter jobbet så åkte J och jag till tippen med en gammal tvmöbel och sen har jag diskat och lagat mat. Gjorde lax i ugn med citronsås och potatis och det blev så himla gott! Förstår inte hur man kan äta så otroligt mycket och hela tiden, helt sjukt haha! Nog för att jag är gravid men hallå! Åt en mastig macka, nyponsoppa och en riskaka till frukost typ 6 sen lunch 12, frukt 3 och frukt 5 och massor med mat till middag strax innan sju och nu sitter jag och tänker hur gott det skulle vara med en appelsin lite senare, haha! Det är väl tur att det mesta är mat och frukt som jag äter men ändå helt galet!
 
Nej nu ska jag läsa lite bloggar och vila i soffan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0