Nov. 02, 2012

God morgon på er, eller ja förmiddag är det ju nu!
Jag äter lite frukost just nu och om en stund ska jag iväg och klippa mig, ska bli skönt med lite piggare hår! Annars under dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ikväll blir det middag i Örebro för att fira massa saker, berättar mer om det sen tror jag!


Här får ni förresten en halvdålig magbild, går in i v.19 idag och den där är från tidigare i veckan. Känner inte mig redo för att visa mig i underkläderna (även om dom bilderna visar bäst hur magen växer) så ni får den här så länge! Lilla kulan!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Såå fint:D

2012-11-04 @ 18:01:24
URL: http://josefiineg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0