Trött Sara

Sitter här hemma ensam med min lilla vovve, Jompa är och kikar på fotboll men jag orkade inte följa med så ist sitter jag här och nästan gråter. Varför? Jag är trött, och gravid, ingen bra kombination......

Efter jobbet där det var fullt upp idag med, fick blandannat "min" ipad på jobbet idag som jag har grejat med sen har det ju så klart varit massa lektioner och planering. Efter jobbet så drog jag och tankade bilen för äckligt mycket pengar innan jag träffade L för en fika och en promenad. Sen har jag lagat mat, duschat och nu måste jag ta och vika tvätten innan jag kan få gå och sova. Kommer nog somna fort idag!

     Är lite stressad över att jag har så mycket att göra den här veckan, det är nog därför jag dessutom är så trött men nu är ju halva jobbveckan gjord så snart kan jag slappna av ordentligt!

Den blir nog perfekt när jag vill jobba lite hemmifrån!

Har dessutom varit sugen på en egen ett tag så nu har jag ju några månander på

mig för att se om det verkligen är något jag skulle ha användning av hemma, kul!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0