11 oktober 2012

Morrn morrn!
Haha så knäppt, gick upp strax efter sju idag och det är knappt en timme tidigare än vanligt och ändå kändes det som om jag gick upp mitt i natten typ, haha! Tror dock det är för att det är så mycket mörkare ute vid sju än åtta..
 
Sitter och äter lite frukost nu men ska snart gå och göra mig iordning för kl nio ska jag träffa en som sätter in nya vikarier på förskolorna, så det är tänkt att jag ska börja som vikarie på förskolorna i köping eftersom jag inte verkar få några tider på andra ställena just nu, tror det kommer bli riktigt kul! Det ända är att jag måste vänta på ett speciellt papper som tar någon vecka till men sen ska jag kunna börja!
    Efter mötet ska jag nog åka till biblioteket och kopiera lite papper som jag måste skicka iväg och sen får jag se vad jag ska göra. J ville att jag skulle följa med honom och leta halloween kläder idag också så det ska jag nog göra!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0