17 oktober 2012

Hej på er!
Igår kväll tog jag ett bad och i vattnet hade jag babyolja, var så dum och tänkte inte på att inte låta håret vara i vattnet så för att få bort det var det ju bara att tvätta det som en galning efter att jag hade badat.. Men när jag vaknade idag ser jag att mitt hår typ ser ut som ett smörpaket, så himla äckligt! Det var ju bara att tvätta det flera gånger igen för att få bort babyoljan ur håret, har fått bort det mesta men trots torrschampoo och grejer så är det fortfarande inte helt okej, så himla värdelöst nu när jag ska iväg och provjobba första dagen!!
 
Ska fixa mig nu och försöka hitta på någon lösning på håret och sen vid nio ska jag börja jobba, får se hur länge jag blir kvar där idag men troligtvis fram till lunch någon gång, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0