18 oktober 2012

Hej på er!
Jag var iväg och provjobbade idag med och sen satt jag och en personal och pratade igenom en del frågor jag har ett tag så nu känns allt väldigt mycket bättre! Ska prata med rektorn nu bara och göra allt klart men går det som jag vill så börjar jag jobba nästa vecka, wiihu!!
 
Kom hem typ halv ett och då blev det en promenad med Molly och sen lite lunch innan jag tog en skön pn, perfekt! Nu sitter jag och skriker åt min telefon för en så sjukt töntig sak egentligen.. Men alltså jag har blivit helt beroende av ett spel på telefonen Taped Out - The Simpsons och sen igår eftermiddag så har jag inte kunnat komma in på spelet och nu startade jag om telefonen och nu har spelet börjat om från början!??? Så håller på och försöker fixa det nu, hade ju kommit värsta långt och var sjuktligt nöjd över det, haha! Igår sa jag till J, "Jag har halloweenpimpat hos mina Simpsonsar idag!! Jag ska visa dig sen!" J- "Åh, I can't wait..........." Hahaha! Jaja, men kul är det! Så nu måste jag fixa det här annars dör jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0