20 oktober 2012

Morsning korsning!
Vi blev kvar rätt sent hos Måns och Johanna igår, först lagade vi tacos, så galet gott! Sen hade jag med lite smörkola som vi smaskade på när vi spelade Mariocart på wii, efter ett tag plockade Johanna fram chokladmouse som hon hade gjort, himla smaskigt! Efter att vi hade fikat så tog Måns fram cheesballs och så spelade vi Super Mario på wii, rullade typ hem sen men det var en riktigt rolig kväll!
 
Idag sov vi länge hela familjen och så har vi ärit frukost i lugn och ro, nu ska vi ta och göra oss iordning och sen ska vi åka ut till sväronen. Vi tänkte gå ut med Molly i skogen och leka och sen ska vi nog bara umgås lite, har inte träffat dom på länge då jag har haft massa annat för mig när J åkt dit så det ska bli kul!
 
Ikväll då? Det är fest hos en gemensam killkompis till oss men jag har inte bestämt mig för om jag vill gå eller inte, lutar nog åt det iaf och annars kanske det blir myskväll med Jossan, får se lite senare tror jag!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0