21 oktober 2012

God morgon middag!
Idag blev det en lååång sovmorgon, kom hem väldigt sent igår! Vi var ju som sagt hem till Torparn där det var lite fest, riktigt trevligt och så himla kul att träffa grabbarna igen som jag inte träffat på ett tag! Iaf så mitt under allt så börjar filmen Paranromal activity på tv och trots att jag hatar allt som har med skräck och sånt att göra så kunde jag inte sluta titta när alla fastnade i filmen, haha! Var faktiskt inte så rädd utan tyckte den mest var obehaglig förrutom en gång då jag hoppade på Peter och skrek för jag blev så rädd, hahaha! Iaf så sen drog Jossan och jag och hämtade Molly typ elva och så åkte vi hem till henne och kikade på tv, bestämde mig för att jag absolut inte tänkte åka hem till lägenheten själv så la mig och sov på hennes soffa till två och då åkte jag och hämtade Jompa som hade varit ute, så somnade nog inte fören bortåt tre igår.. Haha så typiskt mig att vara så töntig!!
 
Idag blir det nog mest slapp här hemma, J sover och Molly och jag slappar i soffan, måste dock damsuga av lite och sen åka och handla men det får nog vara det vi gör idag och sen ska jag ladda inför första riktiga jobbveckan på nya jobbet! Har ju inte jobbat ordentligt sen typ augusti så det blir nog lite ovant första dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0