26 oktober 2012

Hej på dig!
Idag vaknade jag förvånad av att klockan ringde och undrade vad fan det var som lät, insåg ganska snart att jag hade sovit 11 timmar och att klockan var på för att jag inte skulle missa tvättstugan, men jaja är man förkyld så är man! Känner mig iaf mycket bättre nu efter så mycket sömn!
   Håller ju som sagt på och tvättar, nu ska det sista bara torka så är det klart sen, skönt! Annars så ska jag ta tag i disken och kanske damsuga lite fort medan Jompa och Molly är på landet och blåser löv. Sen får jag se om J behövde åka till västerås för då åker jag väldigt gärna med! Annars så vet jag inte vad vi ska göra, hoppas J vill göra något roligt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0