3 oktober 2012

Okej, jag kanske var lite väl sur och vrång igår men hade en riktig dipp. Men idag vaknade jag till roliga drömmar och kände mig ganska glad. Ska försöka vara lite gladare och positivare nu, har ju egentligen allt jag vill ha och lever livet precis som jag vill det enda och ganska stora som fattas är ju ett jobb eller ja jobbtider men det kommer ju, det vet jag ju!
 
Idag ska jag bara greja runt lite här hemma har ju inget speciellt att göra idag heller men det får gå ändå. Känner mig lite pirrig, säkert bara för att jag fyller i morgon och Johan har gömt mina presenter i sovrummet, hihi! Vi ska inte direkt fira mig i morgon, eller ja J och jag ska väl fira lite grann men mer än så blir det inte, kalaset får bli i helgen.
    Förra året så tog J ledigt och så åkte vi och shoppade hela dagen, J bar till och med mina påsar och klagade inte en enda gång, haha! Tänkte inte ens att önska mig det i år, men kanske blir nästa år, haha!
 
Nej nu ska jag ta tag i dagen här hemma, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0