30 oktober 2012

God morgon hjärtegull!

Jag vaknade upp och var ganska pigg idag, drömde dock helt sjuka drömmar som J inte ens ville höra när jag berättade, haha! Undrar när mina drömmar gick från störda till helt jävla galna?

Har ätit frukost nu så ska ta och göra mig klar för jobb, gå ut med Molly och sen åka iväg. Idag är det mattelektion som gäller och sen är det komvuxmöte hela eftermiddagen, vet inte riktigt vad det är men det märker jag väl.. Men ah, den här dagen rullar nog på ganska fort tror jag!

 

Funderar på om jag ska ta någon magbild i veckan kanske? Inte för att det har hänt så mycket men lite, dock måste jag hitta några kläder som funkar att ta i, dom avklädda vill ni nog inte behöva se, haha!

 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0