4 oktober 2012, my birthdaaay

Happy the birthday tooo me, happy the birthday toooo meee! Yes, idag är det min dag! Jag fyller 22! (inte 23 som jag själv har trott i flera månader, haha!)
Blev väckt med ett grattis och paket på sängen i morse, fick ett par pyjamas (?) byxor, en tekopp med en tesil som en liten anka som simmar runt i koppet, så söt! Tack älskling!! Skulle tydligen få mera saker ikväll, tänk vad snäll jag måste varit? Hihi!
 
Nej nu ska jag ta och borsta tänderna, fixa mig lite sen kila ut med Molly för idag ska jag faktiskt få jobba, 7.45-17 ska jag vara på Scheeleskolan, ska bli riktigt kul att få göra lite nytta!
 
Ha en bra dag, det ska jag ha! Och ikväll ska jag äta massor med smörgåstårta, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0