Alla underbara presenter

Man skulle kunna tro att jag fyller jämnt i år eftersom jag fått så mycket fint, men ja 22 är ju lite jämnt, hehe! Tänkte berätta vad jag fått av alla, mest för att det är kul för mig själv att läsa senare..
 
Två uggleljuslyktor, en bok, pyjamasbyxor, tesilanka, tekopp och gummistövlar av J.
Symaskin och en stoor gryta att göra tex stekar i av hela familjen med respektive och Elisabeth.
Flädersaft som Elisabeth gjort, mums!
En bok med 1001 recept på cupcakes av Victor och Maria.
Massa tygbitar, sytråd, sax, nålar, måttband osv av Lena och Jonas.
Rouge av Anna och Philip.
En bakbunke och lotter av Måns och Johanna.
Mormor och morfar gav mig ett underbart Husqvarna plättlagg som har varit mormors mammas förr, tror det kommer smaka underbart om dom plättarna!
500kr på h&m och en söt ängel av sväronen och mormoren.
 
Precis allt jag ville ha och lite till! Tack så himla mycket!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0