Födelsedagskalas

Jag har verkligen världens bästa familj, släkt och vänner!! Jag har fått så otroligt mycket fina presenter, precis allt jag önskade mig i år fick jag plus lite till! Helt otroligt!
Familjen och släkten kom vid två och då blev det massa fikande i flera timmar, allt fika var uppskattat och jag fick mycket beröm vilket var väldigt roligt! Vid fem gick dom sista hem och då skrev jag en snabb inköpslista och sen åkte J och jag och handlade och på vägen hem passade vi på att köpa med kebab för ingen orkade laga mat. Väldigt gott var det! Nu ska jag ställa iordning lite här hemma och titta på mina fina presenter och sen slappa i soffan hela kvällen! Vad jag fått av alla skriver jag i ett annat inlägg om en stund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0