Jag är så otroligt lycklig!

Jag är så himla glad och det känns väldigt roligt att äntligen få berätta om alla mina och Johans hemligheter! Allt i mitt liv går så himla bra just nu! Jag har fått ett jobb tills jag ska gå på mammaledighet, jag och Johan får vår lilla prinsessa i April och i december flyttar vi till en mycket större lägenhet, en stor trea!
 
Tänkte skriva lite om graviditeten hittills, vi fick veta det i v.5 då jag hade haft ont i magen i flera dagar och sen skulle Johan och Johanna ha sin 25+24års fest på lördagen så testade mig för säkerhetsskull och då +ade jag direkt! Känslan just då var helt otrolig, grät, skrattate och var så himla glad! Efter det så har det bara rullat på, har mått som en påse skit, har sovit så otroligt mycket och mått väldigt illa men sen några veckor tillbaka så känns äntligen allt lite bättre igen! Väldigt skönt att börja känna sig lite som sig själv igen och nu kan vi börja blicka frammåt massa mer, lovely!
 
Haha ja och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, undrar ni något får ni fråga!
 
Puss på livet!
 

Kommentarer
Postat av: louise

GRATTIS VÄRDLENS FINNASTE PAR <3

2012-10-29 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0