Otursmorgon

Usch vilken jävla otursmorgon jag hade i morse! Först det där med håret sen spillde jag tandkräm på tröjan jag skulle ha till jobbet, sminket ville sig verkligen inte och sen när jag ska fixa mig så får jag se att jag är rödflammig i ansiktet för att jag har blivit så torr, trots att jag smörjer mig tre gånger om dagen.. Blöh!! Ska nog kila ner till typ apoteket och be om hjälp med någon ny ansiktskräm att ha nu under hösten eftersom min vanliga inte fungerar nu på hösten..
 
Fick sen stressa iväg till Arboga och det nya jobbet där jag tydligen egentligen inte hade behövt vara fören halv tio typ, men men.. Jobbade till halv ett innan jag åkte hem och gick ut med Molly i regnet. Efter det gjorde jag en god svampsoppa till lunch och sen har jag tagit en skön power nap! Innan jag ringde lite samtal och sen fick jag pinsamt nog öppna dörren när posten kom med ett paket i pyjamasbyxor och en stor fleecetröja, sött!
   Ska snart sortera lite tvätt för ikväll ska det tvättas massor!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0